V začátku svého podnikání nepotřebuješ utrácet za web, branding, ani profesionální fotky. Nepotřebuješ ani funkční databázi kontaktů, lead magnet natož vlastní on-line kurz. Nepotřebuješ také studovat nabušené kurzy o on-line marketingu, sociálních sítích, ani průpravu, jak natáčet videa.
Chceš se naučit, jak během 2–3 měsíců vyprodat svou konzultační praxi a tento stav si kontinuálně udržet?
Jediné, co si potřebuješ osvojit je umění aktivního prodeje
- Nastavit si finanční, byznysový a marketingový plán na aktuální období
- Formulovat stručně, jasně a výstižně svou nabídku
- Každý den aktivně prodávat
Pokud jsi absolvovala jeden z tuzemských nebo zahraničních programů pro začínající podnikatelky, můžeš mít zkreslenou představu o tom, co ti pomůže nastartovat a rozběhnout tvou praxi.
Moje klientky prošly snad všechny programy jako Podnikání z pláže, Milionová výzva apod. a hádej co? Až na vzácné výjimky jako podnikatelky strádají, protože veškerý čas a energii investovaly do tvorby webu (samozřejmě svépomocí), psaní blogu, tvorby info/digi produktů a zapomněly na to nejdůležitější. Na aktivní prodej svých služeb!
Prozradím ti hořkosladké tajemství
Pokud se nezaměříš od začátku podnikání na aktivní přímý prodej, nedozvíš se, co tvoji klienti skutečně potřebují. Budeš tvořit obsah (samozřejmě hodnotný), abys následně zjistila, že nevíš, jak ho ke svým potenciálním klientům dostat. Nebo ještě hůř, že o něj klienti nestojí, protože mají jiné potřeby.
Vidina „pasivního“ nebo „polopasivního“ příjmu je super lákavá, ale zároveň je to jedna z největších pastí, díky které už nejedna podnikatelka skončila svoji podnikatelskou dráhu dřív, než jí vůbec začala.
Nejspíš ti to zatajily, ale aktivní prodej není:
V on-line kurzu bohyně prodeje se naučíš 3 jednoduché a super funkčních strategie
Moje klientky díky nim opakovaně vyprodávají své měsíční kapacity
Bez webu, bez reklam, bez emailové databáze
No #1 strategie: Jak na prodej na sociálních sítích
K prodeji na sociálních sítích potřebuješ chytrý mobil, konzistentnost, trpělivost, čas a energii. Naučím tě, jak prodávat jen prostřednictvím tvého osobního profilu, byznys page, nebo skupiny.
No #2 strategie: Jak na prodej prostřednictvím průzkumu (zpětné vazby)
K prodeji prostřednictvím průzkumu a zpětné vazby potřebuješ opět chytrý telefon, naučit se tvorbu dotazníků (není to věda, ale ne každý se umí správně zeptat) a napřímo komunikovat se svými klienty prostřednictvím video hovoru.
No #3 strategie: On-line akvizice klientů
Představ si, jak těžkou roli měl obchodník před 15 – 20 lety, kdy nebyly sociální sítě a internet byl ještě miminko. V té době osobní akvizice klientů vyžadovala obrovské odhodlání, úsilí, osobní nasazení a často i hroší kůži.
Dnes je akvizice klientů díky moderním technologiím a sociálním sítím super jednoduchá a také mnohem efektivnější z pohledu času a vynaložené energie. A hlavně vůbec není třeba se jí bát, nebo se uchylovat k praktikám typickým pro MLM sítě. Zapracujeme na demystifikaci přímého prodeje.
Věděla jsi, že prodejní telefonát face to face zvyšuje tvoje šance na uzavření prodeje s klientem o 70 %?
Proto ode mě, jako součást prodejní strategie, dostaneš super jednoduchý „návod“ jak vést prodejní rozhovor přirozeně tak, že z něj budeš mít ty i klienti skvělý pocit, a to i v případě, když nic neprodáš.
ALE TO NENÍ ZDALEKA VŠE
Autentický marketing je klíčem k úspěšnému prodeji. Proto se v intenzivním programu Bohyně prodeje budeme věnovat tomu, abys pochopila především principy a základy efektivního autentického marketingu. Zbytek si osvojíš a upravíš na míru svým potřebám přímou praxí.
V bloku o autentickém marketingu si vytvoříš:
Dovol mi, abych ti autentický marketing trochu přiblížila:
Co je blueprint Bohyně prodeje?
Je to jedinečná technika, vycházející z principů neuro-lingvistického programování, indukce a sugesce, která velice jednoduchým a funkčním způsobem programuje naše podvědomí. Blueprint si vytvoříš s mou pomocí sama sobě na míru v rámci speciálního tréninku a jeho výslednou podobou bude tvá osobní audio nahrávka.
Profil ideálního klienta naruby
V počátku dáme pozornost především tomu, kdo jsi ty, abychom zjistili, se kterými klienty budeš na jedné vlně. Případně, kam se potřebuješ posunout, abys přitahovala takové klienty, které si přeješ.
Portfolio produktů a VIP nabídka
Možná tě napadá, že žádnou VIP nabídku v začátcích svého podnikání nepotřebuješ. I z tohoto rozšířeného omylu tě rychle vyvedu a ty svou první VIP nabídku prodáš ideálně již v průběhu našeho mastermindu.
Kdo tě bude mastermindem provázet?
Jmenuji se Adéla Sen. Jsem byznys koučka a mentorka s 20letou praxí v médiích, marketingu, on-line marketingu, tvorbě obsahových strategií a leadershipu.
Propojuji svět racionality a spirituality, svět strategie a energie. Jsem moderní šamanka a moje pojetí marketingu a prodeje je díky tomu originální, osvěžující, inovativní a jako všechno ostatní především super jednoduché a účinné.
A protože naši schopnost prodeje ovlivňuje náš money mindset, budeme pracovat také s ním. Abychom mohly být v prodeji úspěšné, je potřeba odstranit bloky vůči penězům, číslům a bohatství z našeho mentálního, emocionálního a energetického pole.
V mastermindu Bohyně prodeje si posvítíme na:
A protože přímý prodej vždy vytáhne naše strachy, stíny a nejrůznější bloky, připravila jsem pro tebe:
Takže ti to pro pořádek hezky pěkně shrnu:
CELKEM
35+ hodin LIVE tréninků
Q & A
90 min individuálních konzultací
průběžná podpora ve fcb skupině
při včasné objednávce 60 min konzultace ke Kódům hojnosti
Obsahem programu bude:
1. BLOK PROGRAMU (první měsíc) celkem 10 hodin LIVE tréninku + Q & A
Osvojíš si základy autentického marketingu, stvoříš svou vnitřní Bohyni prodeje a získáš svůj jedinečný Blueprint. Skrze hluboké poznání sebe sama, pochopíš, kdo je tvůj srdcový klient a energeticky se s ním propojíš, vytvoříš si finanční plán a cíl, vystavíš své portfolio služeb včetně VIP nabídky, stanovíš si hlavní komunikační, marketingový a prodejní kanál.
2. BLOK PROGRAMU (druhý měsíc) celkem 10 hodin LIVE tréninku + Q & A
Naučíš se 3 super jednoduché a účinné prodejní strategie, díky kterým a své vlastní aktivitě a akci vyprodáš svou praxi ještě v průběhu mastermindu.
3. BLOK PROGRAMU (třetí měsíc) celkem 10 hodin LIVE tréninku + Q & A
Money mindset, práce se strachem, s vnitřními kritiky, sabotéry a hraničáři. Při této práci se vykašleme na tíhu a hrabání se v minulosti, ale přistoupíme k tomu kreativně, budeme kreslit, modelovat a tančit.
Jako součást programu dále získáš:
- Aktivační meditaci tvého prodejního potenciálu, díky které si rozvzpomeneš na svou vnitřní sílu a staneš se skutečnou Bohyní prodeje
- Sérii 3 fraktálů, které podpoří tvou samostatnou vnitřní práci s bloky vůči visibilitě.
- Stvoříš si svůj osobní kruh podporovatelů z nevšední reality, které budeš mít k dispozici kdykoli budeš hledat odpovědi a vedení nejen pro svůj prodej a byznys
Pro koho je program vhodný?
V ceně programu není moje osobní podpora na telefonu, messengeru a prostřednictvím emailu
Program není pro tebe pokud si myslíš:
A pokud navíc:
Zaujala tě moje nabídka?
Pokud opravdu stojíš o účast v programu, jsi ochotná ponořit se do svých s….k, ale zároveň jít do akce, tvořit a intenzivně pracovat na svém byznysu, přihlas se přes registrační formulář a zaměř se na to, proč bych měla do programu vybrat právě tebe. V programu je pouze 6 míst, a proto budu účastnice pečlivě vybírat.
VÝZVA! Do formuláře napiš cenu, jakou jsi ochotná do sebe investovat a zaplatit za program.
Co říkají o mastermindu
Před vstupem do Mastermindu jsem byla „noname“ copywriter, který má pár klientů, ale není to úplně ono. Teď jsem Copyarcher. Našla jsem odvahu ukázat se světu a psát texty, které váš byznys vystřelí vzhůru.
Do mastermindu jsem vstupovala poměrně sebejistá, s vidinou, že si jen uspořádám myšlenky a poslechnu si pohledy zvenčí. Vystupuju z něj sebejistá, ale úplně jinak. Během 12 sezení jsem si prošla mnoha AHA momenty. Někdy se mi rozsvítilo a pocítila jsem svá křídla sokolí, někdy jsem spadla s pláčem pěkně do bláta a v něm otvírala Pandořinu skříňku nečekaných souvislostí.
Protože tenhle Mastermind má dvě roviny. Ta podnikatelská je jasná. Definujete si ideálního zákazníka, projdete si cestu, kterou se o vás dozví. Navrhnete si cíle, ty krátkodobé, i ty dlouhodobé. Vytvoříte si produkt, se kterým můžete jít hned na veřejnost. Zjistíte, jak vystopovat a zacílit ty správné zákazníky. Jak si je přitáhnout a udělat z nich fanoušky. Jak být v podnikání svá, originální a autentická.
A tady přichází ta druhá rovina, ta za oponou. Práce s vizualizacemi, posouvání hranic. Ponoření se do vašich strachů, odloupávání vrstev názorů a přesvědčení, které nejsou vaše, ale stejně se jimi řídíte. Nacházení řešení toho, proč vám to v některé oblasti podnikání drhne. Ať už je to strach z toho být moc vidět, říkat si o víc peněz nebo „jen“ problém s plánováním aktivit.
Byla to neuvěřitelná jízda s 6 úžasnými ženami a s průvodkyní Adélou Sen, která nás vedla citlivě, ale zároveň neochvějně k cíli. Věděla, kdy do nás nalít spoustu teorie, kdy dát prostor vzájemné interakci a kdy nás ztišit, abychom se mohly ponořit do vlastního nitra a najít odpovědi. A mně zbývá jen obrovské DĚKUJU.
Markéta Mrkvová, copywriterka
Já na psaní moc nejsem, emoce raději vyjadřuju focením, ale pro Adélku udělám vyjímku, neboť jí vděčím za mnohé!
Takže co bych napsala o MM s Adélou? Na začátek asi to, že jsem si Adélu najala coby koučku už na jaře a MM a koučink od sebe nejde oddělit.
Posun, který jsem za tu dobu udělala je přímo neskutečný. Z malého uzlíčku nervů, který má problém si říct o peníze jsem se stala sebevědomou podnikatelkou a můj byznys nejen, že kvete, ale nese i vytoužené ovoce.
Samozřejmě, že to nebyla procházka růžovou zahradou, ale díky Adéle jsem si proklestila cestu trním a alespoň částečně se odřízla od vžitých představ typu:
„Focením se nedá uživit“, nebo rodiči předaných mouder typu: „Peníze jsou špinavý a všichni podnikatelé kradou“. Během Mastermind mi dotekla další spousta aha momentů především díky hluboké práci s vnitřním nastavením, podpořené meditacemi a vizualizacemi.
Jsem vděčná, že došlo i na praktické rady směřování byznysu, cestě zákazníka, cílové skupině, efektivním marketingu a prodeji, copywrittingu atd.
Třešničkou na dortu byl poslední den na jehož závěru nás Adéla provedla nádhernou meditací setkání s duší našeho byznysu. A duše mého byznysu je tak zářivá a radostná, že se všichni máte na co těšit!
Ivana Nohová, brandová fotografka
Jsem úplně jinde, než jsem čekala a úplně jinak, než jsem čekala. To mě napadlo, když jsme začínaly naše poslední mastermind setkání.
Ne že bych něco čekala, můj záměr byl „jediný problém v mém podnikání jsem já, takže je třeba něco změnit“. Ale stejně, nějaký směr jsem podvědomě asi očekávala. Jenže já se vydala úplně někam jinam. Hlouběji, kam jsem sama nechtěla.
A výsledek? No… Změnilo se toho hodně. Přes slzy, kdy mi při úvodu téma brnklo na duši a já proplakala další tři dny. Přes chuť mlátit hlavou do zdi, co mám v té hlavě vlastně naprogramováno za nesmysly, až po okamžiky naprostého soucitu, pochopení cesty a sebelásky. Vizualizace, které mě provedly krásnými místy mé duše i rozdýchávání strachu a paniky, bezmoci, ponížení.
Fyzické Aha momenty, které na mě působily jako rána kladivem. Ten pocit, když se fyzické, emoční tělo a prostě kompletně celá osobnost zastaví a udělá „AHAAAAAAA“.
Ale ať to trochu odlehčím. Varování: Adélčiny produkty jsou návykové a se spoustou vedlejších účinku! Jako třeba zlepšený sexuální život. Protříděné věci. Odložení starého či nepotřebného ať už fyzicky či psychicky. Uklizenější byt a pohodovější rodina.
Maja Sloka Lanni, malířka a kreslířka
Potřebovala jsem si udělat jasno. V plánech, strategiích, ideálním klientovi, cestě zákazníka. Nějak to všechno bylo pro mě moc abstraktní, nevěděla jsem, jak to do sebe zapadá. Jak to uchopit, abych s tím mohla pracovat, a nejen papouškovat návody.
Dostala jsem mnohem víc. Prostředí, kde můžu svobodně cítit, uvolnit hluboko zakořeněné bloky. Kde se snoubí praktičnost s duchovním posunem. Když se jen naučím poučky a aplikuju metody, je to suché a plytké. Musím chápat intelektuálně i emočně. To se nedá svítit. Bez toho totiž nedokážu svítit já.
V tomhle mastermindu jsem konečně pochopila vnitřně, jak se postavit ke všem těmhle praktickým věcem. Protože mi najednou dávají smysl. Protože nejsou jen povrchovým návodem, ale zjistila jsem příčiny toho, proč mi nefungovaly. Protože jsem si mohla zpracovat strachy, bolesti, záseky, pocity nicotnosti. Protože Adéla vytvořila prostor naprosté důvěry, kde jsem se nebála odhalit, sdílet, pouštět, ukázat se ve své křehkosti.
Z mastermindu odcházím silnější, jistější. S oporou znalostí i prožitků. Adéla má v malíčku byznysové strategie, copywriting, PR. Má dar šamanky, se kterou se vydáte bez váhání za hranice toho, co vnímáme smysly. Adéla vás dokáže navést tam, kde jste nečekaly, že budete. O tisíc pater výš. A vyjdete z něj konečně zářící ve svém plném světle.
Klaudia Sauerová, jogínka
Jsem spíš vizuální člověk, tak doufám, že z textu bude poznat, jak moc jsem spokojená. Do mastermind jsem se přihlásila a moc netušila, co přesně čekat. Byl to můj první mastermind. A byla jsem ráda, že i Adély.
Před vstupem…Věděla jsem, že jsem totálně unavená, bez hranic a představa, že to musím vše zvládnout. Spala jsem málo a nevěděla. Hodně věcí se mi v hlavě utřídilo. Měla jsem pocit, že to nejde. Během mastermind jsem je hned měnila! A šla do akce.
Během mastermind jsem přihlásila dítko do nového města do školky, kde jsme ještě neměli byt, ale přestěhovali jsme se. Přestala jsem se obávat a naučila se lépe pracovat se svou myslí. Začala jsem si rovnat vztahy, tak abych vyšla z role oběti do role silné ženy. Tvůrkyně. Protože vím, že se už nemusím obávat. Během Zoom setkání proběhlo hodně aha momentů toho, co musím změnit, abych mohla být úspěšná. Přestala jsem být hodná holka na všech frontách, protože jsem se začala učit být k sobě laskavější.
Začínám plánovat méně a efektivně. Vše stíhám a nehroutím se, protože se stíhám i vyspat. Dávám si delší termíny a odevzdávám dřív. Určitě je úžasná věc, že mastemindem to nekončí, ale mohu se kdykoliv obrátit na koučku, která přesně ví, co je potřeba. Díky!